Drapaires 2018

Els propers 14 i 15 d’abril tindrà lloc la 12a Fira de Drapaires on hi participaran els alumnes de 5è i 6è de l’Escola Pau Casals i Font de l’Orpina venent objectes de segona mà. El benefici obtingut es destinarà al Rebost Solidari de Vacarisses i l’associació Drapaires d’Emmaus de Sabadell. Aquesta fira es fonamenta en els valors del reciclatge, la solidaritat i el compromís amb la societat i està organitzada per les famílies dels alumnes, amb el suport de l’AMPA, les escoles i l’Ajuntament de Vacarisses.

Aneu guardant tot allò que pot ser venut a la Fira de Drapaires!

Més informació en aquest enllaç.