UAB-Escola: Sessió psicomotriu de Temps i Ritme a i4B.

El passat dimecres 29 de novembre un grup de quatre estudiants del Grau d’Educació Infantil de la UAB va programar conjuntament entre escola i universitat una sessió de Psicomotricitat sobre el contingut psicomotor de Temps i Ritme.

El grup d’estudiants estava format per la Marta Rozas, Júlia Hernández, Mónica Peña, Sandra Hernández i Sara Masip. Totes cinc van fer gaudir i aprendre de valent als infants de la classe d’i4B.

Us deixem unes imatges que reflecteixen de forma resumida el que va passar en aquesta experiència tan enriquidora per l’escola, pels infants i les seves famílies, i evidentment per elles i per la Universitat.