Les alumnes de la UAB van preparar sessions de Psicomotricitat a la nostra escola el curs 2016-2017

Durant el curs 2016-2017, quatre grups d’alumnes de la Universitat Autònoma de Barcelona del Grau d’Infantil han vingut observar i a realitzar sessions de Psicomotricitat a P3 i a primer de primària. Aquesta activitat ve ser guiada i avaluada pel Paco des de l’escola amb la finalitat de que aprenguin molt en la seva assignatura a la Universitat.

El primer grup ha fet la sessió a 1r B i estava composat per Kaotar, Montserrat, Laura, Sheila i Jannette. La sessió preparada era d’Imatge i Esquema Corporal agafant els peus com els protagonistes. Els elefants s’ho van passar d’allò més bé.

El segon grup ha fet una sessió a 1r A de Temps i Ritme a través del conte de la llebre i la tortuga. El grup estava format per Mariona, Cristina, Verònica, Valeria i Cristina i els lleons han quedat molt sorpresos per la sessió que els han plantejat.

El tercer grup van fer una sessió a 1r A de Grafisme a través de l’art dels pirates del Carib. El grup estava format per Maria Juez, Ninoska González i Mireia Hernández. Els lleons van gaudir de la seva part més artística navegant pels mars oceànics.

El quart grup va fer una sessió a P3 de Grafisme a través de la mel que obtenien els Indis de les abelles. El grup estava format per Xavier Mallart, Alex Noguera, Judit Esteller, Sandra Pérez i Sandra Torras. Els Indis no oblidaran aquesta sessió psicomotriu.

Ja teniu totes les imatges disponibles!!!

Fotos del primer grup a 1r B

Fotos del segon grup de 1r A