TALLERS DE CARNAVAL

Aquest divendres es van dur a terme els tradicionals tallers de carnaval. Tant l’alumnat d’infantil com el de primària van realitzar uns tallers relacionats amb l’eix de l’escola: les cultures del món.

Els nens i nenes d’infantil van realitzar un collaret tribal amb l’ajuda dels i les alumnes de 5è.

L’alumnat de 1r a 4t van realitzar una màscara africana i un pai pai oriental i ho van fer amb l’ajuda de l’alumnat de 6è.

El conjunt va fer una matinal d’allò més entretinguda i amb molt de companyerisme. Tot això ho podreu comprovar en les següents fotografies.

MIREU LES FOTOS!