MURAL DE BENVINGUDA A LA NOSTRA ESCOLA!

Com cada any l’alumnat de l’escola guarneix l’entrada de secretaria.

Aquest curs, al voltant de la clau de sol, hem volgut crear un pentagrama ple de bons desitjos.

Sabem que l’accés al centre no és permès, però sí és possible fer-vos arribar algunes imatges il·lustratives dels grans treballs realitzats.

Cada curs ha decorat una nota musical, fent una melodia de bons desitjos i d’esperança.

La música, aquest meravellós llenguatge universal, hauria de ser font de comunicació entre tots els humans.

PAU CASALS