Lectura al matí

Aquest curs 2017-2018 tots els alumnes de primària dediquen la primera mitja hora del matí a la lectura. Amb l’objectiu de desenvolupar l’hàbit lector, es duen a terme diversitat d’activitats pel gaudi de llegir, ja sigui individualment o en grup. Durant aquesta mitja hora, es manté un clima de relaxació, calma i concentració que afavoreix el desenvolupament de les activitats. Un rètol penjat a la porta de les aules, recorda a tothom que durant aquesta estona no es pot entrar a la classe ni destorbar la lectura dels qui estan a l’aula. Aquesta iniciativa només és possible gràcies a la col·laboració de les famílies, que amb un esforç en mantenir la puntualitat al matí han fet que cada dia els alumnes puguin gaudir de la lectura sense distraccions.

Moltes gràcies a tots!