La màgia de l’enginyeria

Fa uns dies, l’escola va rebre un conte i una carta, de l’Escola d’Enginyers de Catalunya. En el conte ens explicaven, a través d’una història, les diferents aplicacions que té l’enginyeria en la vida diària de les persones, així com els tipus d’enginyeria que existeixen. A la carta, ens oferien la possibilitat de la visita d’un enginyer o una enginyera, per ampliar tota aquesta informació de la veu d’un professional, així com per promoure les vocacions STEAM (Ciències, Tecnologia, Enginyeria, Arquitectura i Matemàtiques) entre el nostre alumnat.

Així que el dimecres 20 de març, vam rebre la visita d’en Pere Figueras, que va explicar molt pacientment al nostre alumnat, diferents aspectes sobre l’enginyeria. Va resoldre molt dubtes i els nostres nois i noies van quedar fascinats.

També vam rebre, fa uns dies, dos monogràfics sobre dones famoses i actuals en el món de la ciència. Aquests llibres els podreu trobar a la biblioteca de la nostra escola.