Impulsem l’anglès amb el programa GEP

English news!

El passat dimarts les mestres d’anglès de l’escola, la Laia i la Lorena, van estar a Barcelona exposant el projecte que han desenvolupat durant el curs amb la metodologia PBL (Project Based Learning) i CLIL (Content and Language Learning) que implica que l’aprenentatge de l’anglès integri tant el llenguatge com continguts d’altres matèries. Com ja sabeu és el segon curs que les nostres mestres s’estan formant per portar a terme el projecte GEP a l’escola, un programa d’innovació que pretén impulsar l’anglès i maximitzar l’exposició dels infants a la llengua estrangera.

La proposta parteix del conte “The club of the brave” amb el qual s’ha treballat la resolució de conflictes, donant eines i estratègies i compartint-les amb la resta de la comunitat educativa a partir d’uns vídeos i posters finals. Ha estat un projecte molt interessant i enriquidor!

Però… No es queda aquí, amb l’ajuda de l’equip impulsor i de l’auxiliar de conversa, durant el curs s’han anat integrant els diferents sabers relacionats amb cada projecte amb l’aprenentatge de la llengua anglesa, a més de treballar les diferents festivitats (Halloween, Christmas, St. Patrick’s’ day, Easter) per apropar-nos a la cultura anglosaxona. I com a cloenda, aquest divendres es celebrarà l’English day, on les emocions seran les protagonistes. Tothom portarà una emoticona com a complement per fer més vivencial aquesta diada, i al llarg del matí es portaran a terme tot un seguit d’activitats en anglès que faran que, com cada any, aquest dia sigui una data molt especial en el calendari.

Learning English is fun!