Fernando Botero

A l’escola hem fet imitacions de quadres de Fernando Botero. Us preguntareu, qui és?

Fernando Botero és un artista que feia escultures i pintures de persones exageradament grasses.

Vam escollir aquest artista perquè estem treballant els canvis en el nostre cos i aquestes obres demostren que no tots els cossos són iguals, però que ens hem d’acceptar tal com som.

Ens va provocar curiositat i confusió. El treball va ser dur, però vam gaudir molt d’aquesta experiència.

Podeu veure les nostres produccions al passadís de la nostra escola. Us en deixem una mostra.