Exposició del projecte de 5è a les famílies

El dimarts dia 5 de març, l’alumnat de 5è va exposar a les famílies que van poder assistir, el resum del projecte elaborat i basat en la pregunta “Podríem haver canviat el destí del Titànic?”.

L’exposició interactiva va comptar amb l’explicació de l’alumnat, que es va preparar l’explicació del projecte en els diferents apartats: edat contemporània – línia del temps, conflictes i art-, la revolució industrial, la màquina de vapor i els invents, els ports i els contenidors, la ruta del Titànic, l’orientació del vaixell i les comunicacions, les classes socials, les parts del vaixell, l’iceberg, la flotació dels vaixells (Arquímedes) i l’anàlisi del succés.

Donem les gràcies a les famílies assistents, però sobretot a l’alumnat que va fer un esforç en repetir les explicacions als diferents grups de persones que hi van assistir.

Les tutores estem molt contentes de la participació de les famílies i la implicació dels alumnes, així com dels resultats obtinguts i l’assoliment dels objectius plantejats.