A 2n aprenem sobre l’univers

L’alumnat de 2n estem treballant la terra i com s’hi va crear la vida com a projecte; hem començat aquest segon trimestre i continuarem també durant el trimestre vinent. Hem estat investigant i hem tingut la gran oportunitat d’anar de sortida a L’escola del Cel, on ens van explicar moltes coses sobre els planetes i el sistema solar, vam gaudir d’un dia meravellós, vam aprendre molt, i fins i tot vam poder pujar a una súper nau espacial…!
A més, aquests dies, hem tingut la sort que ens ha vingut a visitar l’Ignasi Ribas, director de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC). Ens va fer una xerrada sobre el sistema solar i amb globus, vam fer un petit experiment amb el que vam poder veure d’una manera molt clara com s’expandeix l’univers. També hem pogut gaudir de la visita de la Evelyn Signh que ens va explicar les característiques del sol, la lluna, la terra i els planetes. Ho va fer genial!
Gràcies Ignasi i Evelyn!