Vídeo de Conarte per tancar el curs

Aquest curs els alumnes de tercer de primària van començar a formar part del projecte de Conarte amb un planter de dansa. Cada dimarts a l’hora d’educació Física venia la Georgina Avilés a guiar-nos i formar-nos en la dimensió de l’expressió corporal.
Aquest procés d’aprenentatge com tots els altres es va veure aturats per la Covid-19, però igual que amb la resta d’àrees, l’escola i Conarte no vam voler aturar la feina del planter de dansa.

Des de Conarte es va plantejar la possibilitat de formar part d’una creació visual en format videoclip i així no frenar el compromís amb les arts com a eina per transformar la societat. Des de Conarte són conscients que han estat uns mesos difícils i que se n’obren d’altres plens d’incertesa, però és en moments així que cal fer un pas endavant per reivindicar com de necessari és el paper de les arts en el dret a l’educació de qualitat i en el dret a la participació cultural.

Per tots aquest motius s’ha creat aquest videoclip on es reflexiona sobre el significat de la llar, amb la participació de diferents artistes juntament amb els alumnes de l’escola i dels altres planters de dansa, música i teatre.