Engeguem el Projecte Pati

El dijous 23 de març es va fer la primera reunió per engegar el Projecte Pati, que neix per repensar de manera conjunta el pati de l’escola.

Aquesta trobada entre representants del claustre de mestres, de l’AMPA i de la direcció de l’escola va servir per definir el calendari de la primera fase. Durant els propers mesos, mestres, alumnes i famílies reflexionarem sobre el pati que tenim i com ens agradaria que fos, per posteriorment començar la seva reforma.

Us convidem a llegir aquest article titulat “Patis que també eduquen” publicat al diari Ara.

foto3-collage