Treballem amb alumnes del Deulofeu

El divendres 8 de febrer hem rebut a l’escola la visita d’alumnes de 1r de Batxillerat Artístic de l’institut Alexandre Deulofeu. Amb ells i amb la il·lustradora Alba Falgarona (Wäwä) estem treballant un projecte al voltant de la diversitat que acabarà amb la creació d’un mural al pati de l’escola.

Després de la rebuda que els hem fet al pati amb garrotins i la cançó “L’escola que volem”, la trentena d’alumnes del Deulofeu que han vingut han pogut observar  el treball que els nens i nenes hem estat fent amb les mestres i hem començat tots junts el procés de transformació de les nostres idees en material artístic. Ens ho hem passat molt bé!

El següent pas del projecte, que ha estat impulsat per l’AMPA de l’escola, tindrà com a protagonistes els alumnes de batxillerat i la Wäwä, i consistirà en la planificació de l’obra final.