Curset de Natació Escolar 3r

Del 28 d’octubre al 22 de novembre hem realitzat el curset de Natació Escolar. És una activitat que ofereix el Servei d’Esports de l’Ajuntament de Figueres a tots els alumnes de 3r de Primària, amb l’objectiu que tots els escolars d’aquesta edat, tinguin l’oportunitat d’aprendre… Llegeix més»

Sortida 3r a Banyoles

El passat dimarts 19 de novembre els alumnes de 3r vam anar a Banyoles per poder observar el treball en el sector secundari, doncs prèviament havíem treballat el tema dels sectors de producció a l’escola. Al matí, vam anar al Molí Paperer de la Farga… Llegeix més»

Celebrem la castanyada

El dia 30 d’octubre vam celebrar la castanyada ballant danses i menjant castanyes que havien cuit les famílies de l’AMPA. Moltes gràcies per tot!… Llegeix més»