TROBADA ZER

Ens posem en contacte amb vosaltres per comunicar-vos que el proper divendres 2 de juny de 2023 a les 15:00 hi haurà la VII Trobada de ZER – El fil-  a Olvan.

Punt de trobada: Davant la fàbrica a les 15h.

El mateix dia 2, al matí, farem un assaig general amb tots els alumnes de la ZER a Olvan. Els infants de l’escola Gira-sol entraran a l’escola a les 9h i a les 9:30 agafaran el bus per anar cap a Olvan. Dinarem tots junts al pati de l’Escola d’Olvan.

La tornada dels infants serà a càrrec de les famílies que els podreu recollir després de l’itinerari/exposició i acte de cloenda.  Seguidament hi haurà  el berenar que organitzen les AFA’s al pati de l’Escola d’Olvan.

Cal que tots els infants de la ZER portin esmorzar i dinar.

Per qüestions organitzatives ens aniria bé saber quants membres de la vostra família assistiran a la trobada sense comptar els infants. Ho podeu comunicar a través de l’agenda als tutors/es.