PREMI ESCOLA VERDA

Ens plau comunicar que hem guanyat el premi  al reconeixement de trajectòria de millora continua en el procés d’ambientalització integral del centre i implicació en la millora del seu entorn.

Es destaca el treball transversal i global d’escola i la vinculació a programes d’innovació d’art i ciència, la implicació de tota la comunitat educativa així com el treball en xarxa amb l’Ajuntament i les entitats del territori. També es destaca la relació natura i aprenentatges i el fet de sortir de l’escola i crear impacte en el municipi.

El premi és de 3000€ que invertirem en hort i pati.
El dia 26 la coordinadora d’Escola Verda i la Directora recollirem el premí a Barcelona.
Esperem també us alegri la noticia.