CONSTRUÏM L’HOTEL D’INSECTES

Recordeu que el passat  mes de març us vam comentar que des de CAMADOCA ens havien proposat fer 2 hotels d’insectes? Doncs durant aquests dies hem anat recopilant tot el material necessari: palets, palla, pinyes, branquetes, etc. i ara ha arribat l’hora de passar a l’acció!

Durant 4 jornades els infants de la Comunitat de Petits i de Mitjans de l’escola juntament amb els tècnics de l’associació, hem construït els hotels: primer vam fer les estructures i després vam confeccionar els calaixos on hi vam posar diferents materials perquè cada tipus d’insectes hi trobin el seu refugi.

Aquesta acció forma part del programa  “Tancant el Cercle” que és un projecte de voluntariat ambiental, que pretén augmentar la biodiversitat de l’entorn de l’escola, sensibilitzar vers el respecte a la natura i combatre plagues d’insectes de forma sostenible, realitzat per ADEFFA, gràcies a l’ajut d’Aprenentatge i Serveis del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.

Clicant la imatge podreu veure fotos del procés i del resultat final…