MENÚ OCTUBRE

Els menús de la nostra escola, són revisats per una nutricionista i els elaborem seguint la normativa de la Generalitat.

Des de l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària ens recomanen que setmanalment hi hagi un àpat on la llegum sigui el plat principal o que la utilitzem en els diferents menús com a font proteica. Ells són els encarregats de les inspeccions rutinàries que rebem al menjador escolar de l’Escola per revizar-nos els menús i contemplen positivament que anem aplicant totes les recomanacions que van descriure l’any 2017 a la guia que us adjuntem a continuació.

També recordar-vos que mirem de tenir el màxim de productes de proximitat:

Vedella de la comarca
Xai de Farreres
Vegetals de Capolat
Iogurts  Delícies del Berguedà
Melmelada de Casabella Natura
Peix fresc portat directe de Mercabarna
Farina i blat forment de Cal Pauet
Blat escairat de l’Escairador
Disfruteu cuinant amb els vostres fills i filles i és que sóm el que mengem.