Llibres d’Escola i material didàctic

Us enviem el llistat de preus dels llibres, quadernets i material didàctic per al curs 20-21. Aquest import hauria d’estar ingressat al compte corrent de l’AMPA abans del setembre. Busqueu el preu del curs del vostre/s fill/s al llistat. No oblideu posar el concepte i nom del vostre/s fill/s en el pagament.
Els llibres els tenim a l’escola i els hi donarem en començar les classes (14 de setembre) si ens ha arribat el resguard de pagament (el pot portar cada nen/a o enviar-lo vosaltres per correu electrònic a l’escola).
La quota de l’AMPA (en cas que decidiu col·laborar, cosa que recomanem molt) només s’ha de pagar una per família. Així doncs, si teniu un fill a l’escola ja teniu la suma de la quota de l’AMPA i els llibres, si no haureu de buscar els cursos dels vostres fills i afegir 30€ a la suma resultant.
Si teniu algun dubte ens ho podeu demanar i intentarem solucionar-ho.
Moltes gràcies,
AMPA i Escola d’Olvan