EXTRAESCOLARS DEFINITIVES CURS 2020-2021

Bon dia famílies,😊

Aquest correu és per dir-vos quines activitats extraescolars es tiren endavant i quines no de forma definitiva. Aquí us en fem una llista, però també us adjuntem l’horari final de les extraescolars.
ACTIVITATS QUE  QUE ES TIREN ENDAVANT:
– Creativitat
– Anglès: grup de movers (3r i 4t)
ACTIVITATS QUE NO ES TIREN ENDAVANT:
– Anglès: cats/kittens, starters i flyers
– Robòtica
– Psicomotricitat
– Running i orientació
– Multiesports
Què he de fer si estic apuntat/da a alguna de les activitats que no es tiren endavant?
– Si vols fer el canvi amb una altre extraescolars, ens envies un correu a xalemcasserres@gmail.com. especificant-nos el canvi que vols fer.
– Si no vols/pots fer un canvi, ens envies un correu dient: Nom nen/a inscrit + Activitat que no es pot fer + número de compte per retornar-vos la paga i senyal.
Per altra banda, us passem un cartell que resumeix el protocol que seguirem (pot variar segons la normativa del dia a dia) pel què fa a les mesures de la COVID 19.
Per últim, també volíem agrair-vos la confiança. Sabem que són temps difícils i incerts però estem molt contentes que puguem tirar endavant algunes activitats per passar-ho genial amb els vostres fills i filles!
Ah! I recordeu que totes les extraescolars comencen l’1 d’octubre!
Ens veiem ben aviat i, per qualsevol cosa, ja sabeu on trobar-nos!