AMPA I INFORMACIONS DE NADAL

Hola, famílies!

Des de l’AMPA, voldríem informar que en els pròxims dies, farem entrega als vostres fills d’un talonari de loteria de la grossa de cap d’any, si us plau vigileu les motxilles dels vostres fills, ja que, com imagineu, per raons de covid, és complicat fer l’entrega de qualsevol altra manera, que no sigui el mestre. Us adjuntarem un document per tal que el retorneu signat amb el núm. de talonari que té el vostre fill, aquest document s’ha de tornar signat l’endemà de l’entrega.
Si alguna família necessita més talonaris, li podeu comunicar a la tutora, i ens ho farà saber de seguida.

Per fer l’entrega dels diners de la loteria, proposem fer una transferència al següent núm. De compte:

ES26 0182 3569 78 021724689

En el cas que alguna família no pugui fer aquesta transferència pot fer l’entrega dels diners a la mestra com a data límit el dia 10 de desembre.
Al concepte caldrà posar:
Loteria- nom alumne- curs

..

D’altra banda, aquest any, no és possible fer la Quina que fèiem sempre.
La Quina és una opció on l’AMPA recull bastants Diners, i és per això, que s’ha pensat fer unes llumenetes per sortejar una panera el dia de reis, coincidint amb els tres últims números de la loteria del nen.
Hem trobat bastants col·laboradors, gairebé tots els que col·laboraven per la Quina ho han fet per la panera. Aquestes llumenetes tenen 15 caselles i el seu preu són de 3 euros.
Pròximament exposarem la cistella a l’antic local de correus d’Olvan.
També es proposa fer una transferència al mateix núm. De compte, al concepte cal posar:
Llumeneta- nom alumne- curs

La data límit de l’entrega serà el dia 18 de desembre.

Si alguna família pot col·laborar o en sap d’algú que vulgui col·laborar amb el tema cistella, és tot benvingut, ho anirem adjuntant i exposant a la panera.

Des de l’AMPA sabem que és un any molt complicat, demanem si us plau, paciència, molta paciència, ja que, des de fora sembla fàcil, però totes les gestions amb la COVID de per mig, estan sent una mica rares i complicades.
És important vendre els talonaris per poder fer dinerets pel bé de la nostra petita gran escola! Tot i això, si alguna família no vol o no pot vendre el talonari, ho pot tornar a l’escola, juntament amb el document signat, i posant que ho retorneu.
Les intencions són molt honestes per part de tothom.
Gràcies a tots per la col·laboració.

Aprofitem per saludar i convidar-vos a participar en les gestions de l’AMPA, que com ja sabeu, tots sou benvinguts.