Taller: “La vida en equitat a l´escola”

Divendres 20 de novembre ens ha visitat Let´s Wo+men Barcelona i a traves de la Jèssica hem realitzat un taller, de com conèixer els nostres sentiments i emocions, per tal de ser més empàtics amb tothom què ens rodeja! Hem gaudit moltíssim i ens hem quedat amb ganes de saber-ne més!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut