Reunions mixtes de CONVIVÈNCIA i de DELEGATS i DELEGADES

Fa unes setmanes vam dur a terme la primera comissió mixta de convivència amb algunes mares de l’escola i alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è.

Vam parlar de com està afectant la pandèmia de la COVID19 a la convivència a les aules, l’escola i el barri. Tothom va poder donar la seva opinió i de ben segur que això ens ajudarà a millorar a tots i totes!

També vam fer una reunió de delegats i delegades de P3 a 6è i vam parlar de tot el que estàvem treballant a les tutories d’aula, de l’amistat, els valents i valentes…Tot per aconseguir una escola i una comunitat lliure de violència!

Ara tot això ho transmetrem als nostres companys i companyes de classe!

Aquí us deixem algunes fotografies: