Preinscripció escolar al curs  2021-2022

Enguany el procés de preinscripció i matrícula es realitzarà totalment EN LÍNIA.

La presentació de sol·licituds telemàtiques serà del 15 al 24 de març.

Trobareu tota la informació oficial en aquesta Guia

Publiquem en el següent enllaç l’OFERTA INICIAL per l’Educació Infantil de segon cicle i per l’ Educació Primària de l’escola pel curs 2021/2022.

SALPEM A LA MEDITERRÀNIA !

Aquest ha estat el Projecte Interdisciplinari que hem treballat durant aquest curs. Ha estat intens i ha resultat molt engrescador: un munt d’aprenentatges i vivències compartides és sempre el regal que s’emporten tots els nens i nenes en acabar aquest Projecte. Enguany us oferim aquest… Llegeix més»

8 de març de 2021

Durant tota la segona setmana del mes de març la nostra escola ha realitzat activitats diverses en diferents àrees per commemorar la Diada Internacional de les Dones. .El lema de la campanya d’enguany ha estat: ”Dones i homes, corresponsables! #Som8deMarç #SomCorresponsables”. Us deixem un recull de… Llegeix més»

CONCERT D’ANY NOU- 2021

Per fi us podem oferir el vídeo del Concert d’Any Nou gràcies als esforços fets per la comissió TAC de l’escola. Aquest ha estat un treball conjunt impulsat per totes les mestres i on els vostres fills i filles són els protagonistes. Esperem que el… Llegeix més»

La Castanyada a l’escola

La tarda del 29 d’octubre les classes d’Infantil vam rebre una visita molt especial, la Castanyera! Ens va repartir del seu cistell les castanyes que havíem portat de casa i vam ballar i cantar amb ella. Ens va agradar molt la seva visista i vam… Llegeix més»

UNIVERS MONTSENY 20-21

Us mostrem un recull de fotografies de tots els grups bombolla de la nostra escola. Hem fet un mural a l’entrada del pati on podem veure tot L’UNIVERS MONTSENY… També hem afegit les fotos de les portes de totes les classes amb el NOM que… Llegeix més»

MATRICULACIÓ CURS 2020-2021

Us informem que el període de matriculació pel proper curs 2020-2021 serà del 13 al 17 de juliol.
Es recomana que la tramitació de la matrícula es faci de manera telemàtica.
En cas de tenir dificultats per tramitar-ho de manera telemàtica haureu de demanar cita prèvia trucant a l’escola al 93… Llegeix més»