Fem un taller de punts de llibre! (10-5-18)

Aquesta setmana, amb motiu de la festivitat de Sant Ponç, hem fet diferents tallers a l’escola.

Dijous a la tarda P4 va fer un taller de punts de llibre amb la col·laboració de diferents mares de la classe. Va ser una jornada molt interessant i divertida en la que els nens/es de la classe van gaudir molt. Amb aquarel·les, paper, fulles d’eucaliptus i “troqueladores” van sorgir creacions molt maques i especials, els nostres alumnes són uns artistes!!

Després aquests punts de llibre es van vendre a la paradeta de divendres a la tarda, al pati i van tenir molt èxit!

Moltes gràcies mares per haver proposat un taller tan maco!