Objectius

Després de realitzar la diagnosi, per poder concretar els objectius de l’estratègia digital de centre (EDC), hem determinat la visió de l’escola en l’àmbit digital, tenint en compte els objectius del PEC i del projecte de direcció, sense perdre de vista els objectius del  i tenir en compte els objectius del PEC i del projecte de direcció, sense perdre de vista els objectius del PEDC. La conjunció d’aquests aspectes han determinat els objectius de l’EDC que presentem a continuació:

OBJECTIUS DE L’EDC

Trimestres

1 2 3 1 2 3 1 2 3 1 2 3
1 Establir un pla de cultura digital per facilitar l’organització i ser una escola digitalment competent.

X

2 Definir una línia d’escola en l’àmbit digital concretant la programació i l’avaluació per millorar la competència digital de l’alumnat.

X

3 Potenciar el compromís professional docent a través de la formació i l’intercanvi de coneixements desenvolupant la millora de la competència digital docent.

X

4 Mantenir i fidelitzar programes de digitalització democràtica i el seu ideari per garantir els drets dels infants.

X

5 Concretar un pla de comunicació per potenciar la implicació de tota la comunitat educativa.