Xocolatada Solidària 2022

MUNTAREM UN BON CACAU!

– 15 de febrer, Dia Internacional del Càncer Infantil –

Amb motiu del dia Internacional del Càncer Infantil l’AMPA i l’escola farem una sèrie d’activitats:

• El dia 19 de febrer al matí a la plaça de l’Arenal venda de gots pintats pels alumnes, juntament amb tauletes i bombons de xocolata.
    • Un concurs de fotos on la foto més divertida, relacionada amb la Xocolatada Solidària, tindrà un premi ben dolç (productes de xocolata Valor).Les fotos les podeu enviar al correu de l’AMPA: ampamiravet@gmail.com (fins al 25 de febrer) i les imprimirem per a que els xiquets votin la que més els agrada.

• El dia 25 de febrer a l’escola pels xiquets la Xocolatada Solidària. Cada tassa a partir d’1€ (els alumnes portaran a l’agenda un sobre per recollir aquests diners solidaris).

Qui vulgui pot col·laborar amb la causa.

Moltes gràcies!