Sortida als Viveros amb Cicle Superior

Els alumnes de Cicle Superior vam anar el passat dilluns a fer una visita als Viveros Ebro i en Sergi, el pare de la Elva de P5, ens van ensenyar com s’havien de cuidar les plantes i quins arbres fruiters són de temporada. Després, vam recollir unes plantes aromàtiques i les vam portar a l’escola per iniciar un projecte d’Hort a l’Escola. Ara, cada dia, tots els nens i nenes de l’escola ajudem a tenir cura de les següents plantes:

-Menta, Melissa, Romer, Timó, Espígol i Sajolida

Com a Escola Verda que som, volem començar a engegar nous projecte amb la col·laboració de tota la comunitat educativ