Preinscripció Primer Cicle d’Educació Infantil 2022-2023

Ha iniciat des del 9 de maig, i fins al 20 de maig el període de preinscripció al primer cicle d’educació infantil per al proper curs 2022-2023.

Com a novetat per al curs vinent està previst engegar la Llar Rural d’1 a 3 anys a la nostra escola. Es situarà dins les nostres instal·lacions i amb coordinació amb l’Ajuntament portarem la gestió d’aquest servei. Estem encara formalitzant-ho i volem fer una previsió real.

Per aquest sondeig caldrà enviar la sol·licitud de preinscripció a l’adreça electrònica 📩 e3005443@xtec.cat o presentar-la al centre presencialment demanant cita prèvia al telèfon 📞977407400. Per qualsevol dubte podeu trucar en aquest mateix telèfon i demaneu per direcció.

Hi ha una limitació de plaça a 13 alumnes i es prioritzaran els alumnes del municipi. Per aquest motiu des del centre, es demana que totes les famílies que tinguin previst matricular els seus fills o filles a l’escola al llarg del curs 2022-23, realitzin el tràmit de la preinscripció per tal de poder fer una planificació més acurada del curs.

Ja us avisarem, però més endavant caldrà presentar la següent documentació:

• Original i fotocòpia del Llibre de Família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor, tutora, guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Podeu trobar tota la informació relacionada amb el procés de preinscripció a la web del Departament, però no realitzeu el procediment per l’aplicatiu, seguiu les nostres indicacions (correu o presencial).

GRÀCIES!