Miravet amb el Vi Solidari

La Fira Masroig Vi Solidari. Una iniciativa que organitzen set cellers del Masroig en col·laboració amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu amb l’objectiu de recaptar fons per a la investigació del càncer infantil. L’edició d’aquest any, que ja és la sisena, se celebrarà el dia 4 de juny.

Amb la voluntat d’unir vi i solidaritat aquest grup de cellers han elaborat 2.000 ampolles de vi solidari que es vendran a un preu de 10€ durant la fira. Els ingressos derivats de la venda d’aquest vi es destinaran íntegrament al Servei d’Oncologia Infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Continuant amb la línia engegada l’any passat en què els nens de les escoles del Priorat i els nens hospitalitzats a Sant Joan de Déu ­van il·lustrar les etiquetes, en l’edició del 2016 han reservat un paquet d’etiquetes destinades a el que hem anomenat escoles amigues. Per aquest motiu, com a comarca veïna, hem decidit participar de la iniciativa.

ESPEREM QUÈ VAGI MOLT BÉ LA VENDA I ANIMEM A LES NOSTRES FAMÍLIES A FER UNA VISITA A LA FIRA:

www.facebook.com/masroigsolidari

FB_IMG_1463678040467