Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència 2020

Avui, 11 de febrer, és el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència 2020. Va ser establert l’any 2015 per l’ONU.Per aquest motiu, hem organitzat un taller per a la classe de 5è i 6è, amb la intenció de motivar a les alumnes i reduir la bretxa de gènere en els sectors de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria, l’art i les matemàtiques (STEAM), la qual persisteix a tot el món.

A nivell de ZER hem convidat a l’Anna Ardèvol, Catedràtica d’Universitat de la Universitat Rovira i Virgili especialitzada en bioquímica i biotecnologia. Dona científica i de les nostres terres, de Benissanet.

Ens ha explicat que necessita el nostre organisme per a tenir una bona salut intestinal i SI LA PROTEÏNA D’INSECTE SERÀ EL NOSTRE FUTUR, i hem experimentat amb aquesta:

L’objectiu és promoure la participació plena i en condicions d’igualtat de les dones i les nenes en l’educació, la capacitació, l’ocupació i els processos d’adopció de decisions en la ciència, i eliminar tota mena de discriminació contra les dones en les esferes de l’educació i l’ocupació, tot trencant les barreres jurídiques, econòmiques, socials i culturals mitjançant polítiques i plans d’estudi en el camp de la ciència que fomentin una major participació de les dones i les nenes i en reconeguin les seves contribucions.

1. Anna

Moltes gràcies per convidar-me. Ha estat un plaer i una experiència bonica. El grupet d’alumnes han estat molt motivats i participatius!!

Sempre és agradable “jugar gairebé a casa”!!