Taller d’emocions

Amb els alumnes de Cicle superior s’han iniciat sessions de tutoria dedicades a les emocions.

Les primeres sessions estan dinamitzades per la Directora del Centre de Recursos de la Ribera d’Ebre, Joana Vernet. Ja n’han realitzat dues amb activitats molt divertides que han ajudat a coneixes millor entre ells i a ells mateixos.

Des del racó de les emocions i la biblioteca escolar es proposen lectures per a indagar sobre les emocions a partir de l’experiència personal i la visió de l’alumnat.

El CRP facilita les maletes de les emocions per ampliar el fons i la diversitat de llibres amb diferents temàtiques que afavoreixen l’educació emocional.

Una primera aproximació és descobrir les emocions que ens transmeten els àlbums il·lustrats i connectar amb els sentiments i vivències de cadascú.

Hi ha llibres especials que recullen amb il·lustracions específiques les diferents emocions i permeten un aprofundiment , com l’Emocionari.