Projecte dels animals

Els alumnes de la classe del CASTELL, hem treballat el PROJECTE DELS ANIMALS. Primer vam escollir investigar sobre els ANIMALS AQUÀTICS i després vam crear una carpeta d’INVESTIGACIÓ. Cada nen i nena s’ha format per ser un expert en un animal aquàtic.

Seguidament, vam decidir centrar-nos també en els animals SALVATGES on vam fer endevinalles molt xules. També hem esdudiat alguns animals DOMÈSTICS I DE GRANJA, on vam realitzar diferents tipus de treballs en forma de mural, així com la creació d’una cançó dels animals de la granja.

Creiem que hem aprés a llegir i escriure molt bé amb aquest projecte i estem molt contents i contentes del resultat final. Ah! Per cert, aquesta setmana exposarem tota aquesta feina als alumnes més petits de l’escola.

ESPEREM QUE US AGRADI!