LET’S CLEAN UP EUROPE!

El passat dijous 5 de maig, tots els alumnes de la nostra escola vam fer una jornada de neteja del nostre entorn més proper, campanya promoguda des d’Europa on hi participen milers de centres educatius. Els nens i nenes d’Infantil i del Cicle Inicial van fer una gran recollida de brossa a la zona del Camp de Futbol. Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior van iniciar la recollida pel barranquet del costat de la cooperativa i vam seguir tot el recorregut fins a arribar al riu, a l’arenal de Miravet. Els infants ens vam dividir en parelles amb una bossa per anar recollint la brossa que trobaven i després l’anaven classificant en quatre sacs diferents que portaven els i les mestres. Aquests es distingien segons el tipus de brossa que havíem de repartir:

• Plàstic i envasos.
  • Paper i cartró.
  • Vidre.
  • Altres.

Una vegada va finalitzar la recollida de totes les deixalles, els alumnes més grans de l’escola van anar a l’Ajuntament del poble a demanar que fessin un pregó sobre l’activitat realitzada pels xiquets i xiquetes de Miravet i per tal de que la població es conscienciés de la importància que té mantenir net el nostre entorn.