Dia de les biblioteques 2021

El passat 22 d’octubre vam celebrar el Dia Internacional de les Biblioteques. Tots els alumnes vam anar al matí d’excursió al Castell de Miravet on la nostra mascota de la biblioteca, la Cirereta, estava amagada i per sort, la vam poder trobar! En el seu bagul tenia amagat un conte molt bonic relacionat amb els petons i el castell. La sorpresa va ser que els mestres de l’escola ens el van representar en forma d’obra de teatre i va ser molt xulo!

Conte: La caça del petó de David Melling

Per la tarda, en parelles de padrins i fillols lectors, vam anar a escoltar diferents llibres il·lustrats que els nostres mestres ens van explicar al pati de l’escola.

Aquí teniu l’enllaç amb les fotografies, cliqueu a la fotografia: