SANT JORDI – Curs 2017/2018

Un any més, per Sant Jordi l’AMPA celebra la tradicional parada amb les manualitats que els nens i nenes de l’escola dissenyen.

Galetes, punts de llibre o roses de llaminadures són algunes de les creacions que van fer els alumnes. Així mateix, a la parada de l’associació els veïns i veïnes de Miravet també van poder comprar les tradicionals roses i diferents plantes.

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi també es va celebrar un vermut solidari. Amb la col·laboració de l’escola, els diners aconseguits s’inverteixen en diferents activitats al centre educatiu.

Moltes gràcies a tots!!!