Xocolatada Solidària

Tant l’Ampa com l’Escola estem molt contents i satisfets de comunicar-vos que el passat divendres 21 de febrer, dia en que vam celebrar la Xocolatada Solidària a la nostra l’escola, vam aconseguir recaptar, gràcies als vostres donatius, i a la vostra generositat, 535,22€ !!!

Moltíssimes gràcies famílies !!! Entre tots i totes hem fet possible una gran recaptació per a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, i en concret, per a que puguin continuar investigant i lluitant una mica més, contra el Càncer Infantil.

Sabíem que comptàvem amb vosaltres, i així ha estat un any més !!!

Fotos de la xocolatada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *