LA NOSTRA ESCOLA

INFORMACIÓ GENCAT

INFORMACIÓ AJUTS NEE

CURS 2019-20

Termini per presentar les sol·licituds:
del 28 de juliol
al 26 de setembre de 2019

La sol·licitud s’ha de tramitar per internet a la pàgina web del Departament d’educació:
Sol·licitud- Departament d’educació
Informació matrícula curs 2019-20                 Informació ajust menjador curs 2019-20

X Cursa Milagros Consarnau

Avui hem celebrat la X Cursa de l’escola. Ho hem passat genial fent una mica d’esport nens, nenes, papis i mamis plegats.
Moltes gràcies a l’AMPA i a tots i totes per la vostra col·laboració per passar un dia ben divertit! Avui hem afegit moltes més… Llegeix més»

Internet segura

Aquesta setmana els mossos d’esquadra han vingut a l’escola a fer una xerrada sobre internet segura als nens i nenes de Cicle Superior.
Segur que us poden explicar moltes coses que han après sobre les xarxes socials.

Parlem de Lectures 2018-19

Ahir va finalitzar el projecte de Parlem de Lectures de 3r de Primària i 4t d’ESO. Com a cloenda, els nens i nenes de 3r vam visitar l’institut Sta Eulàlia on ens esperaven els companys grans per regalar-nos un vídeo ben maco (Llegeix més»