11 de febrer_Dia de la Dona i la Nena a la Ciència

La setmana del 13 al 16 de febrer vam celebrar el dia de la dona i la nena a la ciència amb la finalitat de donar visualització i fomentar l’impuls de les vocacions científiques en les nenes, donat que només un terç dels científics són dones.

Al llarg de la setmana hem tingut la visita d’algunes mamàs que tenen estudis vinculats a la ciència i realitzen feines dedicades a aquesta, també una mamà que ajuda a promoure aquest impuls científic.

MOLTES GRÀCIES a qui heu pogut venir a l’escola a explicar la vostra feina i fer experiments amb l’alumnat de la classe.  GRÀCIES també a les famílies que no heu pogut venir, però que ajudeu a fomentar i recordar que les dones i les nenes tenen un paper decisiu a les comunitats científiques i cal reforçar la seva participació per a una equitat científica i una igualtat de gènere.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *