Instal·lacions

L’escola a més dels espais propis d’un centre de dues línies compta amb:

• Dues grans zones de pati, una pels alumnes d’educació infantil i primer i l’altre pels alumnes de primària de segon a sisè.
  • Un hort escolar exterior.
  • Un menjador escolar ampli que també s’aprofita per activitats d’arts escèniques escolars,hi ha un escenari que permet aprofitar l’espai com a sala de representacions.
  • Altres espais que s’han anat adaptant a les noves necessitats i metodologies. Entre aquests destaquen:
    • Aula de ciències amb una bona dotació de materials que permet treballar amb mig grup o utilitzar el material amb tot el grup a l’aula.
    • Biblioteca amb pissarra digital, és un dels espais emblemàtics de l’escola. Centre de moltes activitats compartides per tota la comunitat escolar, alumnes, famílies, autors, il·lustradors..
    • Aules d’anglès que permeten treballar l’àrea d’anglès en grups desdoblats des de 1r a 6è, potenciant la llegua oral.
    • Aula d’informàtica. La dotació actual és d’ordinadors portàtils, a disposició d’educació infantil i educació primària, que permet treballar dins les diferents aules.
    • Aula de psicomotricitat/gimnàs, la comparteixen educació infantil i primària.
    • Aula de música dissenyada per treballar tant l’audició i els instruments com la dansa.
    • Zones de passadís que són aprofitades per fer desdoblaments, treballs en grup, expressió plàstica…
    • Espai de pissarra digital al passadís del cicle mitjà.
    • Totes les aules estan dotades de pissarres digitals.

Una de les prioritats és acabar de dotar a l’escola de tabletes i ordinadors per impulsar el treball de les TAC a l’aula.