Propostes d’aprenentatge a CI

Aquest mes de febrer hem iniciat al Cicle les PROPOSTES d’APRENENTATGE.

Les propostes ens permeten dissenyar i organitzar entorns d’aprenentatge oferint a partir de la integració de continguts de les àrees del currículum de llengua i matemàtiques, un aprenentatge vivencial amb material manipulatiu, on els alumnes són els protagonistes i constructors del seu propi aprenentatge, tot incidint en el desenvolupament de les capacitats i competències bàsiques.

El paper del mestre es basa fonamentalment en organitzar i afavorir  l’adquisició de continguts, beneficiant el propi desenvolupament dels nens i les nenes.

Mitjançant aquesta orientació pedagògica volem que els alumnes participin d’una manera més activa, constructiva i creativa del seu aprenentatge escolar i del seu creixement com a persona.

Les diferents propostes que els alumnes poden trobar són de lliure circulació, és a dir els nens i nenes trien a quina proposta volen anar i en acabar-la, poden anar lliurement a fer una altra. Hi ha un total de 12 propostes, on poden treballar en grup fins a 4 nens/es.

Cada proposta està graduada en nivells de dificultat de menys a més complexitat d’aquesta manera cada infant pot realitzar un treball i un aprenentatge adaptat al seu nivell.

Dimarts ho fan les classes de 1r i 2n A i Dijous 1r i 2n B, els nens i nenes comparteixen espais.

Algunes de les propostes són: Descomposem, Construeix amb música, Geomax, Quant mesuren?, T’atreveixes a viatjar?, Petits escriptors, Troba el codi secret,…

Aquí podeu veure algunes fotos dels vostres fills i filles realitzant les diferents propostes d’aprenentatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *