Apadrinament lector

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnat més gran que fa de padrí/padrina de lectura de l’alumnat més petit.

Fer de padrí/padrina de lectura comporta molts beneficis, és una activitat engrescadora que representa compromís i responsabilitat per part de l’alumnat de 4t, 5è i 6è, ja que han de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol/fillola.

L’ajuda a aprendre a llegir i fa de model, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

A l’escola realitzem aquesta activitat cada 15 dies, donant una setmana a l’alumnat més gran per preparar-se la lectura que explicarà a l’alumnat més petit (I5,1r i 2n).

Imatges apadrinament

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *