Festes de Nadal i Reis amb infants…i la COVID.

La coordinació de les Xarxes de criança i educació de la ciutat de l’Hospitalet ha publicat un document Festes de Nadal i Reis amb infants…i la Covid.
Són unes orientacions bàsiques per a les famílies per com gaudir d’aquestes festes amb seguretat i participant, també, dels… Llegeix més»

Sóc una dona Brillant!

Diumenge va ser el dia de la dona. Durant tota la setmana hem treballat per què se celebra aquest dia i quines dones han brillat a la història. Nosaltres també tenim una estrella que ens fa brillar, siguem nens o nenes, només hem de saber-ne… Llegeix més»

Xocolatada Solidària

Tant l’Ampa com l’Escola estem molt contents i satisfets de comunicar-vos que el passat divendres 21 de febrer, dia en que vam celebrar la Xocolatada Solidària a la nostra l’escola, vam aconseguir recaptar, gràcies als vostres donatius, i a la vostra generositat, 535,22€ !!!

Moltíssimes gràcies famílies !!! Entre tots i totes hem fet… Llegeix més»

Propostes d’aprenentatge a CI

Aquest mes de febrer hem iniciat al Cicle les PROPOSTES d’APRENENTATGE.

Les propostes ens permeten dissenyar i organitzar entorns d’aprenentatge oferint a partir de la integració de continguts de les àrees del currículum de llengua i matemàtiques, un aprenentatge vivencial amb material manipulatiu, on els… Llegeix més»

Dia de la Pau

Ahir 30 de gener va ser el dia de la Pau. Durant el dia vam fer activitats relacionades amb la pau, a la tarda vam culminar la jornada amb una cançó que van inventar 4 nenes de 5è (Àlba, Àsia, Paula i Salma) i la… Llegeix més»