Ràdio Mosca

L’alumnat de 4t està molt engrescat en la participació al projecte de ràdio escolar:  ‘Ràdio Mosca’. Un projecte impulsat per l’Ajuntament de Girona juntament amb el Centre de Recursos Pedagògics del Gironès i l’equip d’assessors i assessores de llengua i cohesió social (LIC) del Departament d’Educació.

El programa s’emet  setmanalment cada dimarts a les onze del matí i es podrà seguir en directe tant pel 92.7 de l’FM com per internet.

Si vols escoltar el programa clica la imatge:

Cada setmana podreu participar en un concurs, us hi animeu? Haureu d’entrar al web del CRP del Gironès i clicar damunt la icona del concurs:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *