L’entrevista a Ràdio Mosca

Ja podeu escoltar l’entrevista que alumnes de 4t van fer a l’entrenador del Girona FC, Miguel Ángel Sánchez Muñoz, Michel!!

Recordeu que cada setmana podeu escoltar un nou programa de Ràdio Mosca des del web de l’escola.

Va ser un migdia molt emocionant. Primer ens vam reunir a la biblioteca de l’escola on l’esperàvem  amb samarretes, bufandes, gorres… del Girona. Estàvem tots molt nerviosos i quan va entrar ens va fer molta il·lusió. Vam poder fer-nos fotos amb ell i també ens va signar autògrafs. Va ser molt amable i ens va agradar molt poder parlar amb ell mentre ens fèiem les fotos. Tot seguit, els quatre alumnes que fèiem l’entrevista vam anar fins a l’aula on gravem els àudios per a ràdio Mosca i li vam fer l’entrevista. Ens va passar l’estona volant, però sempre recordarem aquest dia. Moltes gràcies Michel per dedicar-nos una estona del teu temps.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *