1a Edició de premis Antònia Adroher de narrativa i poesia

La Coordinadora d’ONG Solidàries, Òmnium Gironès i el Gremi de Llibreters de Catalunya a Girona convoquen els  I Premis Literaris Antònia Adroher i Pascual de Narrativa i Poesia Escolar que tenen per objectiu la sensibilització en temes socials i la promoció de l’ús literari del català als centres educatius de les comarques gironines.

Antònia Adroher va ser una mestra i política gironina. Va estudiar a la Normal de Girona i va ser mestra a l’escola d’Ultramort (Baix Empordà). Va rebre diversos reconeixements per la seva tasca pedagògica, entre els que destaca la Creu de Sant Jordi de la Generalitat. La seva ciutat natal, Girona, la va homenatjar donant el seu nom a un carrer i una biblioteca.

Felicitem en Grau, alumne de 4t de primària, pel 1r premi en la modalitat de narrativa del concurs Antònia Adroher!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *