PREINSCRIPCIONS 2021-2022

Premeu a l’enllaç corresponent per veure les llistes de cada un dels 3 grups següents:

• Admesos

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES (8)

• Preinscrits

INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME (2)

• Llista d’espera

INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA (12)

Benvolgudes famílies,
Hem preparat aquest vídeo per a vosaltres, per acompanyar-vos en el procés d’entrada a l’escola. Desitgem que us agradi.

La Tafanera

Llista ordenada  del procés de preinscripció 21/22

Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació corresponent de cada criteri i el número assignat als efectes de desempat.

Llista ordenada  del procés de preinscripció 21/22 està publicada a la nostra pàgina web  i a la porta de l’escola. (Carrer d’Irlanda 15).

Cliqueu aquí per veure la llista

Informacions COVID. Cliqueu aquí

Global Science Opera. Energize 2020.

GSO ENERGIZE 2020, ha arribat a la seva fi. L’estrena de totes les escenes ha estat avui. Volem compartir amb tots/es vosaltres la nostra escena, i us animem a veure les escenes que han preparat els altres països participants. Segur que com nosaltres l’han fet amb entusiasme i esforç.

Ha estat un projecte internacional en el que hem col·laborat cinc institucions: Escola Mestre Gibert, Taller de cinema del Museu MUDIC (Alicante), Institut Thader (Alicante), Universitat Miguel Hernández (Campus Orihuela,  Alicante) i Universitat de Ciències Aplicades de l’Oest de Noruega.

La nostra escena consta de quatre parts:

1a part: Reflexió sobre l’energia i el cos humà (veus d’alumnes de 4t de l’Escola Mestre Gibert/ imatges d’alumnes del Taller de cinema del Museu MUDIC).

2a Part: Alumnes de l’Institut Thader d’Alacant, toquen Oh Fortuna! de Carmina Burana amb el Theremin, un dels primers instruments electrònics i que sona sense ser tocat.

3a Part: Cançó i dansa “Energize” interpretada pels alumnes de 4t de l’Escola Mestre Gibert.

4a Part: Conclusió sobre l’ús d’energies renovables (alumnes de 4t de l’Escola Mestre Gibert).

Desitgem que us agradi i la gaudiu tant com nosaltres ho hem fet.

ESCENA MESTRE GIBERT-GSO ENERGIZE

SALUTACIONS DE COMIAT

VALORACIONS DE L’EXPERIÈNCIA I AGRAÏMENTS

PROJECTE “EL RECICLATGE” – 1r

Hem acabat el projecte del reciclatge i ara us volem ensenyar totes les coses que hem fet i après (porta a porta, reciclatge, les 3R, on va cada residu, què pot passar si ningú recicla, quant triga a degradar-se cada material…). Hem gaudit molt i desitgem que vosaltres també en gaudiu. Cliqueu a l’enllaç del vostre grup per veure les fotos.

1rA – Serps

1rB – Dinosaures

1rC – Taurons

P4-FESTA DE L’AIGUA

La millor manera d’acabar aquest curs tan especial va ser fent una SÚPER FESTA DE L’AIGUA. Ens vam remullar, vam fer bombolles, vam jugar amb diferents estris…en definitiva, ens ho vam passar genial!

Aquí teniu un bon recull de fotos de l’estona tan remullada que vàrem tenir!

GIMCANA D’AIGUA – 3r

El penúltim dia de curs, els nens i nenes de 3r hem fet una gimcana d’aigua, repartint-nos en grups bombolla pel pati, juntament amb 4t.

Primer, hem fet unes quantes activitats:

• El transvassament

• Muralla aquàtica

• Volei

I després ja hem fet guerra d’aigua amb les pistoles ben plenes d’aigua.

Ens ho… Llegeix més»

ESPECTACLE DE CIRC – 4t

Des de fa setmanes, a l’hora d’EF, hem estat assajant l’espectacle de circ que havíem de portar a terme, cada petit grup s’especialitzava en una part de l’espectacle: (pallassos, malabarismes, acrossport…) i finalment el vam representar. Ens va quedar súper bé!

I aquest és el resultat:

SORTEIG DE 6è

Els nens i nenes de 6è varen vendre números per poder guanyar diners per la gran festa que es va celebrar el divendres 18 de juny. Es sortejava

*UNA MOTXILLA+ UN PORTAMASCARETES de @petit.detall_costura.artesanal

*UNES SABATES A ESCOLLIR de la sabateria KOROTO

Aquí podeu veure els vídeos dels 2 sortejos!

Els números guanyadors varen ser

MOTXILLA 1493

SABATES 2305

ENHORABONA ALS AFORTUNATS O AFORTUNADES!!!