Convocatòria vaga

Benvolgudes famílies,

Demà dimecres dia 8 de novembre hi ha la convocatòria de vaga general a Catalunya impulsada per la Intersindical-CSC i recolzada per altres sindicats (USTEC-STEs, CGT,…).

Entre d’altres motius de la convocatòria està el rebuig a la situació política que es viu a Catalunya en aquest moments.

El dret de vaga és un dret individual i, per tant, el/la treballador/a té dret d’adherir-se fins l’últim moment. Per una qüestió organitzativa, sempre es demana tenir una informació prèvia per oferir, de la millor manera, el servei que prestem, però la situació actual fa difícil anticipar-nos.

Hores d’ara el Claustre de mestres i l’equip de treballadors/es del lleure no han pres una decisió, però des de l’equip directiu us informem que l’escola garantirà els serveis mínims decretats pel Ministerio de Empleo y Seguridad Social (1 mestre/a cada sis aules).

En l’àmbit no lectiu es garanteix els serveis mínims d’acollida i de menjador, però no hi hauran activitats extraescolars.

Per l’excepcionalitat de la jornada, no es podran garantir les activitats programades habituals.

Us comuniquem que les sortides programades per demà de Collserola i de la ludoteca queden anul·lades i s’intentaran canviar per un altre dia.

Rebeu una cordial salutació.

Equip Directiu