La biblioteca de l’escola

La biblioteca del centre ha estat dotada gràcies a la participació de l’escola en el Pla d’Innovació Educativa “Punt Edu”, promogut pel Departament d’Educació. I aquest any moltes famílies van apadrinar alguns dels contes de la biblioteca de l’escola.

Tots els alumnes utilitzen la biblioteca en l’horari establert. És un espai per explicar contes, mirar llibres, per fer servir quan cal fer recerca d’informació a l’hora de fer projectes…

A la biblioteca hi ha dos espais diferenciats: les taules per ser utilitzades pels alumnes més grans, i un espai que s’ha remodelat fa molt poc, on és un espai de calma i de lectura per tots/es els alumnes.

El follet PATUC, és qui vigila la nostra biblioteca. És la nostra mascota de la biblioteca de l’escola.

Cliqueu la imatge o navegueu pel menú per accedir a la informació sobre el funcionament de l’espai biblioteca escolar.